Que hi ha algún camí?
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Que hi ha algún camí?
Hola a Tots , volia fer una pregunta , a veure si me podeu ajudar .
Desde La Pena , hi ha algun cami que vagi fins a Castellfollit ?
Salutacions
Gracies .
Desde La Pena , hi ha algun cami que vagi fins a Castellfollit ?
Salutacions
Gracies .
Tetxu
Re: Que hi ha algún camí?
Hola Tetxu!!!!
Benvingut al Fòrum!!!
És una molt bona idea per una sortida. Jo crec que si que hi ha una pista que dona a la del barranc de Castellfollit. Així ho sembla mirant les ortofotos, però no ho he fet mai. Queda pendent!
Ja ho saps, si vols quedar per sortir aquí anem fent convocatories. I si proposes sortides, millor.
A veure si quedem i ens coneixem!
Benvingut al Fòrum!!!
És una molt bona idea per una sortida. Jo crec que si que hi ha una pista que dona a la del barranc de Castellfollit. Així ho sembla mirant les ortofotos, però no ho he fet mai. Queda pendent!
Ja ho saps, si vols quedar per sortir aquí anem fent convocatories. I si proposes sortides, millor.
A veure si quedem i ens coneixem!
Jusep
Hola Jusep, primer de tot , no es Benvingut , sería Benvinguda i despres em sembla que ja ens coneixem .Fes memoria amb cuantes noies ciclistes has fet alguna ruta ?
segur que l´encertes , no som tantes .
Si aconsegueixes sapiguer lo del camí ja me diras alguna cosa , i si algú te el track millor que millor .
Aveure si tornem a coincidir en alguna altre sortideta.
Moltes Gracies
Salutacions
segur que l´encertes , no som tantes .
Si aconsegueixes sapiguer lo del camí ja me diras alguna cosa , i si algú te el track millor que millor .
Aveure si tornem a coincidir en alguna altre sortideta.
Moltes Gracies
Salutacions
Tetxu
Hola!
A costat posar-se, però ho he aconseguit.
A veure si et serveix aquest track. No hi he pasat mai, però des de l'ortofoto sembla una pista. Ho podrieu provar. Hem de preparar una ruta per tastar-lo.
Espero que et sigui útil que que aviat poguem quedar per provar-lo!
A costat posar-se, però ho he aconseguit.
A veure si et serveix aquest track. No hi he pasat mai, però des de l'ortofoto sembla una pista. Ho podrieu provar. Hem de preparar una ruta per tastar-lo.
Espero que et sigui útil que que aviat poguem quedar per provar-lo!
Jusep
Hola Jusep , t´ho has currat . ara nomes falta veure en directe que tal está el camí .
Moltes gracies .
Moltes gracies .
Tetxu
Hola!!
Ja està provat!!!!
Aquest matí hi hem anat l'Alex i jo, guiats pel Benjamí, el Diego i el Joan Carreras del BttMontblanc.
Aquí està més explicat:
https://cclariba.forocatalan.com/sortides-btt-f2/sortida-cap-de-setmana-de-rams-t24.htm
El camí es una pista forestal amb un desnivell bastant constant i amb pedres de tant en tant, però amb un ferm prou bó i sense gaire fang (impotant avui).
A10
Ja està provat!!!!
Aquest matí hi hem anat l'Alex i jo, guiats pel Benjamí, el Diego i el Joan Carreras del BttMontblanc.
Aquí està més explicat:
https://cclariba.forocatalan.com/sortides-btt-f2/sortida-cap-de-setmana-de-rams-t24.htm
El camí es una pista forestal amb un desnivell bastant constant i amb pedres de tant en tant, però amb un ferm prou bó i sense gaire fang (impotant avui).
A10
Jusep
Jusep escrigué:Hola!!
Ja està provat!!!!
Aquí està més explicat:
A10
Molt bé Jusep , el enigma està resolt.
Moltes gracies
Salutacions
Tetxu
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum