Club Ciclista La Riba
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee!

3 participantes

Ir abajo

Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee! Empty Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee!

Missatge  Jusep Dj 26 Mar 2009, 19:19

Hola!!!

Espero que el pronostic no l'endivini! ungles resa i faci molt sunny sunny sunny

Com teniu les agendes aquesta setmana?

Sortim si el temps ho permet?
Jusep
Jusep


Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee! Empty Re: Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee!

Missatge  Alex_Valls Dj 26 Mar 2009, 22:10

Doncs jo encara no ho tinc massa clar, el dissabte segur que no i diumenge encara no ho tinc apamat. Però el que segur sortirem demà a la tarda Cool així que si algú s'anima Smile
Alex_Valls
Alex_Valls


Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee! Empty Re: Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee!

Missatge  Dracir Dv 27 Mar 2009, 00:48

Doncs jo el Divendres tarda si que m'apuntu pau

El Dissabte tinc curru No

I el diumenge imposible Sleep

O sigui que m'esperare per l'altre cap de setmana, si sortiu que vagi be
beteteros Very Happy Cool i compte amb el temps

Dracir


Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee! Empty Re: Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee!

Missatge  Jusep Dv 27 Mar 2009, 01:03

A veure si és veritat i podem treure el nas aquest cap de setmana pirat sunny Cool

Si no ens haurem d'alegrar que comença la temporada de la F1!!! lol!

A més, m'estic barallant amb el compegps (per ara guanya ell esperant prrrrrrrffffff ) a veure si per rams fem una bona sortideta. babejant

Salut i pedals!! cheers

PD: i si pot ser sunny els cap de setmana
Jusep
Jusep


Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee! Empty Re: Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee!

Missatge  Alex_Valls Ds 28 Mar 2009, 16:44

Ei el diumenge si no plou podriem ajuntar-nos amb la colla del BTT Montblanc, per fer una sortideta. Jo si no plou em presentarè a les 8:30 St. Francesc!!

OJU CANVI D'HORA AQUESTA MATINADA !!!!!!!!!!
Alex_Valls
Alex_Valls


Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee! Empty Re: Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee!

Missatge  Jusep Ds 28 Mar 2009, 17:39

Si no plou, jo m'apunto Twisted Evil
Jusep
Jusep


Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee! Empty Re: Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee!

Missatge  Jusep Dt 31 Mar 2009, 00:15

confused Al final, aigüe No Mad i F1 Shocked Twisted Evil

A veure si per rams... sunny
Jusep
Jusep


Tornar a dalt Ir abajo

Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee! Empty Re: Cap de setmana del 28 i 29 de març. Aigüeeeeee!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum