Sortideta pel dissabte 23 de maig
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortideta pel dissabte 23 de maig
Hola!!!
Com tenim els bonobicis per aquest cap de setmana?
A veure qui s'anima a pujar a Forès dissabte:
Podriem quedar a les 8:30 a St. Francesc i abans de la una ja tornem a estar aquí amb la calma.
S'accepten contrapropostes!
Al ataquellll!!!!!!!!!!
Com tenim els bonobicis per aquest cap de setmana?
A veure qui s'anima a pujar a Forès dissabte:
Podriem quedar a les 8:30 a St. Francesc i abans de la una ja tornem a estar aquí amb la calma.
S'accepten contrapropostes!
Al ataquellll!!!!!!!!!!
Jusep
Re: Sortideta pel dissabte 23 de maig
Hola!!!
"Donde dije digo digo Diego"
Al final com que el temps no feia massa bona pinta, he cambiat la ruta.
He sortit de Montblanc cap a la Santissima Trinitat, on he conegut al Josep Maria de l'Espluga i hem continuat la ruta els dos junts. Hem pujat cap a la Font del Esport, Pic de l'Aliga, Castellfollit, Poblet, L'espluga i tornada a Montblanc.
La sortida ha estat molt bé pel ritme tranquilet que hem portat i sobretot per la bona companyia.
Menys mal del Josep Maria que m'ha ajudat i m'ha donat cameres per poder arrivar a casa, doncs he punxat una roda baixant del Pic de l'Aliga a Castellfollit i cambiant-la he pesigat la de recambi.
Moltes gràcies company!!!!!
"Donde dije digo digo Diego"
Al final com que el temps no feia massa bona pinta, he cambiat la ruta.
He sortit de Montblanc cap a la Santissima Trinitat, on he conegut al Josep Maria de l'Espluga i hem continuat la ruta els dos junts. Hem pujat cap a la Font del Esport, Pic de l'Aliga, Castellfollit, Poblet, L'espluga i tornada a Montblanc.
La sortida ha estat molt bé pel ritme tranquilet que hem portat i sobretot per la bona companyia.
Menys mal del Josep Maria que m'ha ajudat i m'ha donat cameres per poder arrivar a casa, doncs he punxat una roda baixant del Pic de l'Aliga a Castellfollit i cambiant-la he pesigat la de recambi.
Moltes gràcies company!!!!!
Jusep
Re: Sortideta pel dissabte 23 de maig
Molt bona ruta llastima que no e pogut sortir, el capde setmana que be tampoc podre sortir pero l'altre si no pasa res ja estare apunt, tot i que porto 1 mes sense fer res.
Dracir