Diseny del fòrum
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Diseny del fòrum
Hola a tots
Com veieu hem fet alguns canvis al fòrum, però ens agradaria millorar-lo més.
Per això necessitem la vostra colaboració!
Ja hem afegit la secció de descens com ens va proposar en Xili. Però estaria bé que tothom hi digui la seva.
Quins temes us agradaria afegir? Quins treure? L'aparença? ...
Sabeu que sempre ho podeu fer dir al fòurm o per missatge privat a admin.
Gràcies per vostre suport!
Com veieu hem fet alguns canvis al fòrum, però ens agradaria millorar-lo més.
Per això necessitem la vostra colaboració!
Ja hem afegit la secció de descens com ens va proposar en Xili. Però estaria bé que tothom hi digui la seva.
Quins temes us agradaria afegir? Quins treure? L'aparença? ...
Sabeu que sempre ho podeu fer dir al fòurm o per missatge privat a admin.
Gràcies per vostre suport!
Admin- Admin
Re: Diseny del fòrum
Hola jo crec que entre tots podem fer agafar color, animeuvos que aixó quedara de conya.
Albert (xili)
Re: Diseny del fòrum
Hola companys !!!
Jo aprofitaria una eina que tenim al foro i que ara no la tenim activa, el calendari !!! hi podriem anar posant les dates de les sortidetes, les marxes, les sortides de altres companys,... etc etc .Caldria per això donar accès als usuaris per poder publicar al calendari.
Es una idea, avui que m'he quedat a casa perquè a les 7 plovia i ara fot un sol que em moro de rabia !!!!!!!
Jo aprofitaria una eina que tenim al foro i que ara no la tenim activa, el calendari !!! hi podriem anar posant les dates de les sortidetes, les marxes, les sortides de altres companys,... etc etc .Caldria per això donar accès als usuaris per poder publicar al calendari.
Es una idea, avui que m'he quedat a casa perquè a les 7 plovia i ara fot un sol que em moro de rabia !!!!!!!
Alex_Valls
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum